Κάθε χαμένος πελάτης για τον διαιτολόγο είναι -360 ευρώ κάθε έξι μήνες αν ένας πελάτης έρχεται 2 φορές τον μήνα για διάστημα 6 μηνών και το κόστος της συνεδρίας  είναι στα 30 ευρώ.

Τα παραπάνω λόγια θα τα βρείτε και στο τέλος του άρθρου γιατί είναι  ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα σε κάθε επαγγελματία. Να μην χάνει πελάτες με λάθη που δυστυχώς δεν γνωρίζει ότι κάνει. Πάμε να δούμε μερικά από αυτά τα λάθη που κάνουν εν αγνοία τους πάρα πολλοί διαιτολόγοι.

  1. Δεν έχουν website ή αυτό που έχουν δεν επαρκεί

Αν και το πρώτο μας παράδειγμα δεν αναφέρεται direct στα social media είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ο υποψήφιος πελάτης ο όποιος δεν θα έρθει σε εμάς από κάποια σύσταση όταν με κάποιο τρόπο βρεθεί στο facebook ή instagram page μας πλέον κοιτάζει τα πάντα. Δηλαδή να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τον επαγγελματία διαιτολόγο πριν αποφασίσει να κάνει το πρώτο βήμα για την επικοινωνία.

Ένα καλοστημένο και ξεκάθαρο website δίνει κύρος και παρέχει σε γραπτή μορφή όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης.  Επίσης τα website που το όνομα τους είναι σε μορφή blogspot.com , wix.com δυστυχώς δεν παρέχουν  κύρος. Aν βρίσκατε ένα ιατρό  που είχε διεύθυνση paidiatros-nikolaou.blogspot.com και μπαίνατε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα και ήταν με την μορφή που όλοι ξέρουμε θα κάνατε κάποια  κίνηση για ραντεβού; Οι περισσότερες πιθανότητες θα ήταν όχι γιατί δεν θα σας έμπνεε κύρος και επαγγελματισμό.

Άρα φροντίστε να φτιάξετε το συντομότερο ένα website και ας μην είναι των 2000 ευρώ. Με max 1000 ευρώ μπορείτε να έχετε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και να αντανακλά η ιστοσελίδα σας στην ποιότητα σας σαν επαγγελματία.  Πάρε μια ιδέα από το website που φτιάξαμε πρόσφατα για διαιτολόγο.

  1. Κοινοποιήσεις άρθρων

Είναι πάρα πολλοί οι επαγγελματίες διαιτολόγοι οι οποίοι κάνουν κοινοποιήσεις άρθρων από σελίδες οι οποίες φιλοξενούν συναδέλφους τους. Σκεφτείτε ο fan σας ο όποιος είναι πάντα και πιθανός πελάτης σας να μπει στο άρθρο που μόλις κοινοποιήσατε να δει κάπου διαιτολόγοι Αθήνα ή μια διαφήμιση που μπορεί να προβάλλεται να του κινήσει την περιέργεια , να κάνει το click και στο τέλος να καταλήξει σε άλλον διαιτολόγο επειδή του έκανε καλύτερη εντύπωση εκείνη την στιγμή ή είχε καλύτερο marketing strategy.

Extra tip : Ακόμα και αν το άρθρο είναι σε ξένη γλώσσα και δεν θα χάσετε πελάτες μην το κοινοποιείτε. Σχεδόν κανείς δεν θα το διαβάσει διότι είναι κουραστικό να διαβάζεις σε ξένη γλώσσα και πρέπει να έχεις και καλές γνώσεις ορολογίας.

  1. Πρωτότυπο περιεχόμενο

Original Content, Original Content, Original Content!!!

Tο content είναι ο βασιλιάς είτε στο website σας είτε σας social media κανάλια σας.

Μην παίρνετε post από άλλες σελίδες και να τα βάζετε με το logo τους στην δική σας σελίδα.

Εκτός ότι ο fan σας καταλαβαίνει ότι δεν είναι δικό σας ,αν το post είναι εξαιρετικό θα κάνει και ένα search το όνομα και άμεσα θα έχει φύγει από την δική σας σελίδα. Υπάρχουν πάρα πολλά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε εύκολα το δικό σας γραφιστικό post εφόσον έχετε ήδη την ιδέα στο μυαλό σας σε λίγα λεπτά θα μπορείτε να την κάνετε πράξη.

  1. Κάνετε πάρα πολλά post

Αυτός που σας ακολουθεί (και ξαναεπαναλαμβάνουμε είναι και πιθανός πελάτης σας) έχει στο μυαλό του ότι οι διαιτολόγοι είναι πολυάσχολοι επαγγελματίες με ελάχιστο χρόνο. Και έτσι είναι. Αν εσείς αφιερώνετε το βράδυ σας στο να δημιουργείτε post ή το έχει αναλάβει για εσάς ένα social media agency αυτό ο υποψήφιος πελάτης δεν το γνωρίζει. Είναι αρκετοί αυτοί που θα σκεφτούν ότι για να είναι αυτός συνέχεια στα social media σημαίνει ότι δεν έχει πολλή πελατεία άρα δεν είναι καλός άρα δεν πάω σε αυτόν. 2-3 ποιοτικά post την εβδομάδα είναι υπεραρκετά.

Είναι βέβαια ακόμα πάρα πολλά τα λάθη που γίνονται. Κάθε χαμένος πελάτης είναι -360 ευρώ κάθε έξι μήνες αν ένας πελάτης έρχεται 2 φορές τον μήνα για διάστημα 6 μηνών και το κόστος ραντεβού  είναι στα 30 ευρώ.

Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά και το σύνολο αυτών το αποτέλεσμα.

Στείλε μας emai στο info@socialmedia-pro.gr για να πάρεις προσφορά για την ιστοσελίδα σου ή τους social media λογαριασμούς σου.

Ιωάννης Μπάκας

General Manager

Social Media Pro

Διαχείριση Social Media

Σχεδιασμός ιστοσελίδων

Αύξηση πελατολογίου μέσω διαδικτύου